Szponzorált tartalom
Nagyon fontos, hogy egy webshopnak minél több látogatója legyen, hiszen belőlük lehetnek majd vásárlók. Ennek a folyamatnak a neve webáruház konverzió növelés, aminek különféle szintjei léteznek.
Például jó jel, ha valaki egymás után többször is visszatér az adott honlapra és hosszabb ideig nézegeti a termékeket. Még előnyösebb, ha az adott látogató űrlapokat tölt ki és feliratkozik a hírlevélre. Így a későbbiekben is meg lehet keresni néhány ajánlattal.
A webáruház konverzió növelés következő sarkalatos pontja maga a megrendelés. Ekkor válik a látogatóból ügyfél. Sokan azt gondolják, hogy ezzel vége a felsorolásnak, pedig léteznek ennél magasabb szintek is.
Hiszen az előbbieknél is nagyobb siker, ha valaki például előfizet egy termékére vagy szolgáltatására. Mivel az új vevők megszerzése nem olcsó, ezért a tulajdonosnak el kell érnie, hogy a régebbi ügyfelei újra vásároljanak. Tulajdonképpen nagy vonalakban így épül fel az úgynevezett értékesítési tölcsér. Ez a fogalom nagy jelentőséggel bír a webáruház konverzió növelés szempontjából.