Szponzorált tartalom
Számomra mindig nagyon fontos volt, hogy legyen az otthonomban légtisztító, mert sajnos elég erős allergiával küzdök, ami megkeseríti a mindennapjaimat. Hálás vagyok a modern technológiának, hogy legalább bent a házban nem kell állandóan tüsszögnöm és fújni az orrom. Azonban nem is olyan rég úgy jártam, hogy elromlott a már meglévő légtisztítóm. Sok évet kiszolgált, úgyhogy abszolút nem voltam dühös. Nem is volt kérdés, hogy a következőt a BestMarkt oldaláról fogom megrendelni, hiszen a férjemmel egy ideje elkötelezett vásárlójuk vagyunk. Eddig mindig pozitívak voltak a tapasztalataink, és bíztunk benne, hogy ez ezúttal sem lesz másképp. Nem volt más dolgom, mint beírni a keresőbe, hogy Légtisztító, légmosó vásárlás – BestMarkt, és már meg is találtam a keresett weboldalt. Tudtam, hogy nem lesz egyszerű a választás, mert ezen az oldalon nagyon sok termék közül tudnak válogatni a vásárlók, de bíztam benne, hogy végül megtaláljuk a nekünk megfelelőt.
Hosszas gondolkodás és mérlegelés után egy Xiaomi Mi Air Purifier Pro légtisztítóra esett a választásunk. Ezzel a márkával eddig mindig meg voltunk elégedve, bíztunk benne, hogy most sem fog minket nagy meglepetés érni. Bár úgy voltunk vele, hogy a BestMarkt oldala már maga egy biztosíték a minőségre. Viszont akkor sem kell kétségbe esnünk, ha vásárlás után valami gond adódik a termékkel, például nem működik. Ebben az esetben van lehetőségünk garanciális szervizre. Ez azt jelenti, hogy csak azokat a termékeket küldhetjük ide, amelyeket a BestMarkt-nál vásároltunk. Szerintem ez egy nagyon hasznos dolog, azt hiszem nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel, hogy milyen macerás tud lenni az embernek, míg megtalálja a megfelelő szervizt az elromlott dolognak. Itt nem kell emiatt aggódni. Azonban vannak dolgok, amikre nem árt odafigyelni, ugyanis a garancia elvesztését is okozhatják. Ilyen például, ha a terméken égésnyomok, törés, repedés látszik, nem rendeltetésszerűen történt a használata vagy például a terméken olyan valaki végzett javítási, szerelési munkálatokat, aki arra nem volt jogosult. A garanciális ügyintézéshez nincs másra szükség, mint a termékre és a tartozékaira hiánytalanul, a termék gyári csomagolására, ha van rá lehetőség, a számla másolatára és a garanciajegy másolatára. Illetve egy jegyzőkönyvet is ki kell tölteni a fogyasztói panaszról, amit a weboldalról lehet letölteni.
Mint látható, nagyon egyszerű és egyértelmű az ügyintézés ennél az oldalnál. Többek között én ezért is vagyok elkötelezett vásárlójuk. Az elállásról is lehet információkat olvasni, van erre egy külön lapfül az oldalon. Ez egy olyan jog, ami minden vásárlót megillet, sok eladó azonban szeret úgy tenni, mintha ez a dolog nem létezne. Nekem nagyon szimpatikus volt a BestMarkt esetében, hogy náluk erről szó sincs. A légtisztítót csomagpontra való szállítással kértük, mert nekünk az a legkényelmesebb az életritmusunkból adódóan. Szerencsére van ilyen lehetőség, illetve lehet kérni a csomagot házhoz szállítással is. Ha bármi kérdésünk merülne fel, a weboldal alján találhatjuk meg az elérhetőségeket, mind telefonszámot, mind e-mail címet. Én egyszer egy vásárlásom alkalmával éltem is ezzel a lehetőséggel, és az ügyfélszolgálatosok nagyon készségesen segítettek is. Ez is közrejátszott abban, hogy hűséges vásárlójukká váltam. Persze csak ennyi nem lenne elég, mindent összevetve számomra a legjobb weboldal, ha valami műszaki cikket szeretnék vásárolni. Csak be kell írnom, hogy Légtisztító, légmosó vásárlás – BestMarkt, és már kezdhetem is a válogatást.